Nieuws

Cadeautje

Net een cadeautje gekregen van het Pronkjewailpad.

Een paar maanden geleden kreeg ik een mailtje dat ik langs kon komen op het kantoor van de Tocht Om De Noord, op een vrijdag in november. Vanmorgen dus even langsgegaan bij Loopsportcentrum Noord.

Blijkbaar ben ik bij de eerste vijftig wandelaars die het pronkjewailspel hebben uitge-“speeld” (lees: lopen,) wat mij wel een beetje verbaast, aangezien ik toch minder vaak/veel gewandeld heb dan vorig jaar. Inmiddels ben ik de één miljoen stappen ook gepasseerd. ’t Hèt eev’m duurt!
Maar goed, ik heb een gratis startkaart van de Noordroute van het Pronkjewailpad gekregen, waarvoor hartelijk dank! Nu alleen even kijken of ik die zelf nog een keer loop, of dat ik hem kado geef aan iemand. Ik ga volgend jaar namelijk voor de Oostroute.
Jammer genoeg hadden ze geen badge van de Tocht om de Noord op voorraad. De mijne ligt ergens op de hei tussen Beilen en het Dwingelderveld😥

Over die Oostroute kreeg ik nog wat insider information: hij loopt door een klein dorpje ten zuiden van Delfzijl. Dat dorpje heet Meedhuizen.
En dat is mooi…….. dat de route daar doorheen loopt, bedoel ik. Kan ik gewoon vanuit huis starten👍

Plaats een reactie